Aminus

tirsdag, november 07, 2006

Ingen nyheder er gode nyheder

Ja, jeg har altsaa ikke det store at berette om i dag. Undskyld forresten de manglende danske bogstaver, men jeg befinder mig ved en computer, som ikke besidder den aedle kunst at skrive den slags.

Som sagt ingen nyheder. Manden med kniven ville sikkert betegne min situation som, at jeg er 'faldet paa plads'. Brysterne ser ud til at befinde sig helt godt med den stoerrelse de nu har. Jeg har konstateret, at jeg ikke besidder det her gen, som faar kvinder til at haenge deres bryster saadan ca. udenpaa toejet. Jeg broeds mig ikke helt om at vaere udringet, og nu har jeg jo ellers noget at fylde ringen ud med. Maaske var det en af grundene til, at jeg fra naturens side kun blev udstyret med et par mindre bryster. Jeg ville alligevel kun bruge dem til at fodre boern med. Jeg har derfor heller ikke indkoebt tonsvis af nyt toej, men futter stadig rundt i de gamle udrangerede t-shirts. Jeg modtager ingen ekstra opmaerksomhed eller kommentarer om mit brystparti, Maaske lige netop paa grund af de gamle t-shirts og den manglende kavalerudgangsudstilling, men dybest set er alting som det var foer operationen. Den eneste forskel er, at jeg i dag ikke krymper mig sammen naar jeg stoeder paa mit eget spejlbillede i noegen tilstand. Jeg er glad for at have noget at strutte med, og det var jo lige praecis derfor jeg fik det gjort: For min skyld!